3 Ocak 2017 Salı

Daha sonra Belçika Brüksel e geldik. İnternetten Brüksel ile ilgili görsellere bakamamıştım. Biraz kafamda canlandırdım. Ama hüsrana uğradım.Brüksel Hollanda dan sonra çok düzensiz bir şehir olarak geldi bana. Sanki biraz  bize benziyor. Hollanda da çok eski binalar mevcut ama bir düzen var. Yıkık dökük bina göremezsiniz veya çok nadir.Brüksel biraz karışık eski yeni harap hepsini bir arada  görebilirsiniz. Kahvelerimizi içtikten sonra şehir turumuzu da yaptık. Daha sonra  kalacağımız köy olan Ecole Libre ye geldik. Namen e yakın bir yer. Havada bu arada oldukça soğudu. Yine bir ev. Avrupada insanlar yaşadıkları evlerin bazı odalarını otel gibi kiralıyorlar. Bizde bu tür kiralamalar yok gibi. Aynen bir butik otel gibi. Kapıda bizi bir bey karşıladı.Odalarımızı gösterdi.Her yer tertemiz. Çok geniş iki oda banyo ve tuvaletleri içeride. Mükemmel Her türlü konfor var.Yemek çin dışarıya çıktığımızda açık restoran bulamadık. Hepsi kapalı. Sadece paket servis yapan çin restorant bulduk.  Çin yemekleri biraz bize benzediği için sorun yok.  sadece çok az pişmiş.Bu gece  yine fazlasıyla yedik. Bu arada Avrupanın bir çok şehrini dolaştığımızda dikkatimi çeken şey insanlar akşamları dışarıya çıkmıyor. Hatta öyle yerler varki gündüz bile dışarıda dolaşan insan bulamazsınız.Biraz ilginç. Bizde dışarıda insan çok....   Ben bu gece yine  kelimelik oynadım.. Memduhaya duyurulur. Bu ara her gece  takılıyorum. Zevkli. Sabah. kahvaltı için   evin bayanı olsa gerek  bizim kahvaltımızı hazırlamış. Herşey mükemmel. Ancak Sofrada çatal yok. Sadece bıçak var. Gelirseniz şaşırmayın. Burası Avrupada bir şehir. Medeniyetin merkezi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder